Od 29 stycznia do 20 lutego 2025 roku pracownicy urzędu będą doręczać mieszkańcom decyzje dotyczące podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego na rok 2025. Wraz z decyzjami podatkowymi dostarczone zostaną także zawiadomienia o zmianie wysokości stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Doręczenia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00–19:00 oraz w soboty od 09:00 do 17:00. Każdy pracownik urzędu ma stosowne upoważnienie, które na żądanie podatnika powinien okazać przed doręczeniem dokumentów. Odbiór decyzji oraz zawiadomień wymaga potwierdzenia podpisem – tłumaczy Anna Woźnica, z-ca dyrektora Kancelarii Prezydenta Miasta z ostrowskiego urzędu.
Urząd przypomina, że płatności z tytułu podatku od nieruchomości można dokonywać elektronicznie na indywidualny numer konta wskazany w decyzji. Dodatkowo możliwe jest skorzystanie z płatności mobilnej poprzez zeskanowanie kodu QR umieszczonego w dokumencie. Należy pamiętać, że numer konta podany w decyzji podatkowej nie dotyczy opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – dla tej należności obowiązuje oddzielny numer konta podany w zawiadomieniu.
Inf. Biuro Prasowe UM
Komentarze
Zostaw komentarz